Friday 23 January 2009

Y 私の憧れの人 Y

私の憧れの人はYogaです。Yogaは台湾人で、有名な歌手です。
The person that i admire is Yoga. Yoga is Taiwanese and he is a famous singer.

其れに、彼は大学生で、今二十二歳です。若いです。
Besides, he is also an university student and he is 22 years old. He's very young.

Yogaは長男です。彼は弟さんと妹さんが一人います。
Yoga is the eldest son and he has a younger brother and sister.

Yogaはちょっと背が低くて、目が大きいです。彼も可愛くて、かっこいいです。
He is a bit short, but he has big eyes. He is also cute and smart.



Yogaは正式な歌唱コンクールに参加したことがありませんが、歌の経験を積んでいます。
Yoga never participate in any formal singing competition but he has a lot of singing experiences.

Yogaは高校と大学の時バンドに参加しました。
Yoga joined band when he was in high school and university.

そして、彼はカフェで二か月ぐらい歌を歌っていました。
Other than that, he became pub singer for about 2 months.

Yogaは2007年にSuper Star歌唱コンクールに参加して、チャンピオンを獲得しました
In year 2007, Yoga participated in Super Star singing competition and he won the champion.


先ず、Yogaはあまり注目を浴びませんでした。其れから、彼はあまり自信を持っていないよろでした。
From the beginning, Yoga got less attention from the audiences. Besides, he seemed like did not has much confident.

後で、Yogaに注目する人は益益増えました。彼は歌を歌う時、自分のスタイルがありますから。
Later, more and more people took attention of Yoga. This is because he has his own singing style.

でも、Yogaは一回の試合でコンクールを放棄すると言っていました。
However, Yoga said that he wanted to give up in a PK round.

彼はストレスがたくさんあると思います。
I think that he faced many stress.

その後、たくさん観衆はYogaを批判しました。
After that, many audiences criticed Yoga.

でも、Yogaはコンクールを続けて、著しい進歩を見せていました。
However, Yoga did not give up and continued the competition. His singing had become better and better.

彼は十一回満点を取りました。すごいですね。
He totally got 11 times full marks in the competition. He's amazing.

歌唱コンクールの後、Yogaは有名な歌手になりました。
After the singing competition, Yoga had become a famous singer.

去年、Yogaはコンサートをやって、新しいアルバムを作りました。
Last year, Yoga held concerts and his new album came out.




私はYogaにたくさん学なびました。
I learnt many from Yoga.

Yogaは私より一つだけ年上ですが、たくさんストレスに直面していました。
He is only a year older than me, but he is able to face so much stress.

私はYogaの堅持と変化に感動させていました。
I felt touching of his persistence and changing.

先学期、私は試験の前にその歌唱コンクールを見ました。
Last semester, I watched that singing competition before the exams.

勉強する時、Yogaは私のいい手本で、原動力です。
Yoga is my good example and motivation when I study.

だから、Yogaは私の憧れの人です。
That's why Yoga is the person that I admire.

去年、彼は賞をたくさん獲得しました。
Last year, he got many singing prizes.

其れから、Yogaは去年マレーシアに来ました。
Furthermore, Yoga came to Malaysia last year.

私のルームメイトはコンサートにYogaを見に行きました。
My roomate went to concert in order to see Yoga.

でも、私はその時未だYogaを知りませんでした。だから、私はコンサートに行きませんでした。残念ですね~~
Nevertheless, I even did not know Yoga yet that time. Thus, I did not go to the concert. It was my regret~~

其れに、私はよくYogaのブログを見ます。でも、私はあまりYogaのブログが解りません。
In addition, I always visit Yoga's blog, but I do not understand much what he is writing about.

彼のブログはちょっと難解だと思います。
I think that his blog is a bit abstruse.

8 comments:

ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ said...

私はYogaは知りません。でも、ほんとにハンサムですね。Ye Beiさん、YogaはAlbumがありますか。何歌が好きですか?

~@#RoXaS#@~ said...

私はYOGAを知っている。
その人の歌も好きだ。

yue said...

Punk Princezzz,
ええ、Yogaはすごいハンサムです。Yogaの全部歌が好きです^^でも、私は彼のアルバムがありません。お金がないから。

yue said...

G1nj1さん、
本当ですか?私はYogaの全部歌が好きですよ。Yogaはマレーシアに来る時、あなたはコンサトにYogaを見に行きましたか?

said...

FINALLY I GOT TIME TO LEAVE A MESSAGE HERE!!
ANYWAY,YOGA OF OCZ IS GOOD AND CUTE,HE'S STILL THE BEST FOR ME AMONG THOSE XING GUANG BANG,UNCOMPETABLE!

OK,MY BLOG OREDI UPDATE,U CAN GO THERE TO HAVE A PEEK:)

yue said...

ymsin,
Thanks for giving me comment^^
Ya, for me, he is the best in Superstar singing competition.
I m look forward to his new album^^
Hope will come out soon~

xiao feng said...

Yogaさんはハンサムですね。わたしはすきですよ。私は歌を歌うが大好きでス、でもYogaの歌を歌いません、能力がありますから。

yue said...

シウジアンさん、
コメントはありがとう~
歌うが上手ですか?
私は歌うが下手ですよ。ぜんぜんだめ。
悲しいTT